lauantai 1. marraskuuta 2014

Maa martaana makaavi

Marraskuun ensimmäinen päivä.
Kuukausi, jolloin tekisi tavallisesti mieli käpertyä todellisuudelta.

Mutta.

On ollut ihanaa olla lomalla.

Olen poiminut hallavahakkaita.
Ollaan käyty koirien kanssa lenkillä.

Olen parantanut maailmaa naapurissa.
Olen päässyt raatokukan kummiksi.
Olen valokuvannut kaikkea kaunista ja värikästä.

Tänään aamu valkeni, maa oli kuurassa.
Tulkoon valkeus - ja valkeus tuli.


Olen terve, minulla on terve päivä.
On hyvä hengittää.
On hyvä ulkoilla.
On hyvä nukkua.

En huolehdi huomisesta.

Panostan olemiseen.

Terveyteen, ruokaan, uneen.
Hyvään seuraan, järkevään tekemiseen.

Rentoutumiseen.
Jaksamiseen.

Voimaantumiseen.

***

Minulla on nykyään valtava tarve valokuvata kaikkea kiinnostavaa mitä näen.

Luontoa.
Auringon kajoa.
Vastavaloa.

Ilta-aurinkoa.
Kasveja ja eläimiä.

Ehkä hankin jossain vaiheessa paremman kameran?
Pikkupokkari koittaa ystävällisesti tarkentaa vähän joka paikkaan - muttei tarkenna kunnolla mihinkään.. Parhaansa se tekee kuitenkin..

Mutta tosiaan - lähivuosina voisi olla investoinnin aika!


Mainiota marraskuuta!






***

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva jos kommentoit!