keskiviikko 29. huhtikuuta 2015

Tuuleen häviävä päivä

Ihmepäivä.
Olen tehnyt vaikka mitä, mutta silti tuntuu, että suuret tulokset antavat odottaa itseään.

Katsotaanpas:

Olen tehnyt töitä.
Olen tehnyt vapaaehtoistöitä.
Olen hakenut yhden luvan.

Olen sopinut tapaamisia. 
Olen kirjoittanut laskun.
Olen tsekannut veroilmoituksen.

Olen viilannut kenkäkaappia, sen paikkaa ja yleensä kenkien paikkoja.
Olen pyykännyt.
Olen kokannut.

Olen käynyt kävelyllä.
Olen soittanut mummille.
Olen puhunut puhelimessa muutenkin.

Olen palannut kotiin (kävelyltä löytyi akileijaa ja vissiin kulleroa..)

Olen meilaillut.
Olen aloittanut kirjoittamaan yhtä juttua.

Olen juonut teetä ja ottanut välipalaa.
Olen ottanut minipäikkärit.

Olen jossain välissä todennut, että kotona ja puutarhassa on kohtalaisen siistiä.


***

Olen touhunnut koko päivän ilman
mainittavaa inspiraatiota.

Se on ehkä hurjinta, mitä on. 

Että saa touhuttua.

Inspiraation puutteesta
huolimatta.


***

Iltamiitinki peruuntui = otin siis että-jaksaisin-lähteä -päikkärit turhaan.

Noh, laitan Hapiksen tuontikaljat kylmään ja tuikkaan kohta saunan päälle.


Huomiselle jäi:

*jutun kirjoitus loppuun
*yhden tiedoston rustaus loppuun meilitse porukalla
*taimien koulinta - jollen innostu tänään.


Vappu saa sitten tulla!


***

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva jos kommentoit!