keskiviikko 21. tammikuuta 2015

Henklilökohtainen "työennätys"

Avot.

Kahden päivän sisällä kuulin, että

a) Syksyn ympäristötaideprojekti ei saanut rahoitusta (ainakaan vielä!)

b) Minulle tarjotun kulttuurityöproggiksen rahoitustieto venyy ja mahdollinen aloitus siirtyy ainakin kuukaudella (vielä mahkuja)

c) Minun jo kerran tekemäni ja toiseen kertaan lupailtu työtehtävä on annettu lennosta toiselle 

-> Tämä harmittaa, koska minulla on näppini pelissä, että kyseinen organisaatio alunperin sai yhteistyödiilin

Okei, voisi kakistella hetken. Mutta ei mulla nyt ole siihen aikaa.

Olen tunkenut itseni töiden ja vapaaehtoistöiden suohon ja pari viikkoa aika tiukkaa.
Sitten onneksi helpottaa!

Ja mikä hulluinta, mullahan on yksi roikkuva työtarjous. Johon en ole saanut ryhdyttyä. 

Oikeasti nainen -

tartu itseäsi niskasta kiinni!

Kiitos!

***





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva jos kommentoit!