sunnuntai 23. helmikuuta 2014

Huomenta Roomasta

Uusi aamu Roomassa. Puolisko tuumaili eilen, etta Colosseum on hanelle must listalla, joten suosiolla tietyt Rooman kohteet jaa yhteisen reissun asiaksi. Varmasti joku kiertaisi Rooman superkohteet kahdessakin paivassa, mutten oikein nae sita tarkoituksenmukaisena. Mulle kuitenkin ne the kohteet ovat edelleen kauneimmat puistot ja sapakimmat torit ja markkinat. Niita tuli eilen nahtya aika mukavasti, joten tanaan listalle paasee pari klassisempaa kohdetta.

Ja minulla on tapaaminenkin, klo 14 - Espanjalaisilla portailla. Kivaa! Kovasti olen koittanut tiirailla kyseisen henkilon kuvia facebookista, etta livena tunnistaisin. Eikohan me toisemme sielta bongata, minun oli helppo antaa itsestani aika hyvat tuntomerkit takin varia myoten. Ventimigliassa olin 95% muita paata pidempi, mutta Roomassa on pitempaa sakkia seka paikallisten etta turistien keskuudessa. Ja varmaan myos korkeampia korkoja.

Kamppiksen kello heratti 7, sama oli itsekin nousta ja kirmata suihkuun ja kymmenen minuutin paasta odottaakin aamupala, jee. Ihan parasta olivat kunnon younet, nukuin kuin tukki jo kympista alkaen, kaansin kylkea kun kamppikset tulivat mestoilta ja sitten uni jatkui ilman keskeytyksia seitseman pirahdukseen. Kropalle nuijanukutusta edellisen yon parin tunnin junaunet, koko paivan kavelyt ja illan sopivan tuhti ateria.
Aamupalalle siis, aion olla kahvijonossa karkikahinoissa..

Mainiota sunnuntaita!

***


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva jos kommentoit!